borta

hejsan!

Min morgon har sett ut såhär, gick upp tidigt vid 06:15 och gick ut med amber 15 minuter, kom hem och började göra iordning en stor frukost för att Oscar sov hos mig och för att mamma tycker det är trevligt (Jag älskar att se andra äta och att göra maten åt andra) så jag gjorde mannagrynsgröt till Oscar och mamma, tog fram rostbröd och 3 olika sorters annat bröd, ställde fram bär, gurka, tomat,juice,mjölk, yoghurt, kaffe och annat.
Jag fortsätter äta samma som alltid, alltså följer mitt schema med gröt,mjölk och två mackor. Sen tände jag massor av ljus och väckte dem till en jätte mysig frukost enligt dom.  Jag hatade frukost innan, Men nu är de det bästa målet på dagen. Den enda gången man inte är "mätt" när man sätter sig. Men inte hungrig heller än. Men det kommer väl? 
Sen så tog jag hand om köket när mamma hade åkt till jobbet, dammsög och fixade iordning lite hemma, gjorde rent micron och lite annat pill,(det behövdes) Sedan han jag inte med att gå ut med amber på min andra runda, kände mig jätte dum men sprang över till en vän som bor i närheten som ska ta hand om henne tills jag kommer hem vid klockan 13 00. 
Nu sitter jag i skolan, ska snart gå ut och sätta mig i värmen (inte jätte kallt i alla fall,är ju van att frysa) och röka och ta det lugnt, för vi har bara någon såkallad tema dag idag. Så tråkigt. 

Jag är jätte nervös för imorgon, det känns som att jag har gått upp massor men tänk om jag inte har det? Kommer jag behöva stanna hemma över påsk då? Jag vet inte, men det blir nog inte så roligt för mig då, men det löser sig då.

Senare ska jag åka iväg och köpa jacka och lite annat, hör av mig senare! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0