fjällen

Hallå! Jag är ledsen för dålig uppdatering, igen.. Inte meningen, men internet har krånglat eftersom det inte är så bra mottagning här. Men nu funkar det, men det går inte snabbt!

Allt har gått bra, saknar min mamma super mycket bara. Men jag är glad att jag har med hundarna i alla fall. Så jag kan ut och gå med dom. Sen är det mycket trevligt sällskap här, bastat och massa annat trevligt. Idag har jag bakat brownies till alla, dom tyckte att det var supergott!

Maten har gått hyffsat. Jag rör på mig mycket, men inte mer än innan tror jag. Jag vet inte, jag vet inte längre. Mina knän gör så ont, så tror inte att jag kan gå mer idag i alla fall. Gör sjukt ont faktiskt.
Jaja, jag ska inte klaga. Har ni haft en bra dag? Hur har maten gått?

Jag ska uppdatera bra nu, då jag är hemma hela dagarna och är med vovvarna. Jo juste imorgon ska jag baka gifflar till alla, jag tänkte om jag kanske skulle lägga ut lite recept? Vad sägs? Nyttiga och lite mindre nyttiga. Låter det intressant?

Kram på er (inga bilder då internet är väldigt långsamt!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag undrar bara om du äter av det du bakar själv eller inte.

Kram!

2009-04-05 @ 18:22:18
URL: http://badtoffla.blogg.se/
Postat av: Milla

Idag börjar jag. Jag har ätit frukost, mellanmål, lunch, mellanmål. Min mage är världens största nu & efter senaste mellanmålet blev jag så illamåeende & jag fryser. Hoppas att du har det skönt i fjällen!

2009-04-06 @ 15:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0