frukost,promenad,

Godmorgon alla fina läsare!

Idag kom jag hem klockan 9 på morgonen, jag sov borta igår hos en trevlig kille. Åt frukost med mamma och mina syskon. Jätte trevligt att de kom över, ofta vill jag äta ensam med mamma men det kändes bra idag!
Sen tog jag en 45 min lång promenad ute i solen, kallt men skönt ändå. Hundarna behövde ut, sen när jag kom hem så tog jag en dusch, åh det behövdes kan jag säga!

Nu är det snart dax för lunch, usch.. Inte taggad alls på mat idag. fyfan, låt mig stanna såhär? Snälla? Men det vet jag ju att det inte går. Menmen, vad ska man säga.
Efter det ska jag storstäda huset, (a) IGEN! Och sedan en långis med hundarna igen, jag är inte på bra humör idag så därför vill jag göra saker hela tiden. Mh, sån är jag.

En fråga om hur länge jag haft anorexi, ja för mig gick det fort. Det började för lite mer än ett år sedan då jag började träna 5-6 gånger i veckan, sedan efter några månader när jag ville att kilorna skulle rasa fortare så slutade jag äta. Så jag har nog haft anorexi ett bra tag. Min mens försvann för ett år sedan. Men sen gick det fort ner på slutet (dödligt läge) så jag har bara varit diagnoserad i ca 2 månader. Men det är oftast när man är riktigt sjuk folk känner att de måste göra något. Innan försöker man lösa det på något annat sätt, locka hjälpa och sånt hemma. Men det går inte, anorexi behöver mer hjälp en så för att kunna försvinna. Så som sagt, man väntar oftast in i det sista.

Kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0