funkar igen

Vårat internet har nu varit trasigt i en dryg vecka, därför har jag inte kunnat skriva på ett tag! Ledsen för det, men det är inget jag har kunnat göra något åt. =/
Vägde mig i förrgår igen och jag står fortfarande still som dom säger 40.6, alltså ner 2 hg men den här gången vägde jag mig på morgonen efter frukost.
Har haft en apparat på mig under ett dygn som läser mina hjärtfrekvenser. Dom vet inte om det är ngt fel på mitt hjärta så måste därför kolla det och om 2 veckor ska jag göra ultraljud på hjärtat också, hoppas att det inte är något fel!

Jag äter och rör på mig, Hoppar inte över ngn måltid, minskar i såfall på ngt litet. Men det gör jag nästan aldrig. Men jag rör på mig destå mer. Får se hur det blir om en vecka med vikt och sånt, dom vill ju att jag ska gå upp i vikt såklart. vi får se, det löser sig med tiden. Jag fortsätter med matshemat nu så får man se vad som händer om en vecka. Det är valborg idag och jag ska inte festa, utan jag och några vänner ska grilla ngt istället:) kanske kyckling eller fläskfile. Jag kan göra sånt igen! Helt underbart:)

kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0