godmorgon

Solen strålar och det känns som att det kommer bli en bra dag, men luras inte av solens strålar, det är kallt ute och blåser endel! Men härligt ändå.
Idag ska jag iväg och grilla med några vänner, det ska bli riktigt trevligt. Bara jag inte får ont i magen igen =( Håll tummarna för mig!

Annars är det väl ganska bra, har insätt att jag måste gå upp i vikt. Det vill jag ju inte såklart, men oj mitt liv har redan blivit mycket roligare! gör saker hela tiden, orkar umgås, tycker om att umgås. Det är bra!

Hur är det med er där ute? sköter ni matschemat? det gör i alla fall jag till 99 %. Ibland kan det bli fel, men jag är inte mer än människa och alla människor gör fel då och då!

Kram på er och ha en underbar dag, låt inte anorexin bestämma över er! Vill ni äta en glass i solen, gör det! Vill ni grilla. gör det! vill ni försöka äta ensama och vinna över det onda monstret på axeln, gör det! Vill ni inte träna idag och ha en skön "ta det lugnt dag", gör det då! Det är ni som bestämmer, man blir inte tjock! Jag vet det nu,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0