hemma igen

Hejsan! Nu är jag hemma igen, eller ja jag kom hem igår kväll! Var ute och festade. Orkade inte gå hem. Ville bara inte tänka på att vara hemma igen, för det är tungt. Jag har fått bestämma allt själv en vecka! Har varit underbart. Har inte kännt mig tjock som jag skrev.

Maten har gått bra, hoppat över endel saker om jag haft för roligt för att orka tänka på att stanna upp för att äta. Men annars har jag klarat det väldigt bra. Näringsdryckerna har jag tagit alla dagar förutom en :)! Jag är så stark.
Men nu när jag kommer hem, jag vet inte. *Jag är inte lycklig hemma. Men vi får se, det kanske kommer något snart att vara lycklig för. Jag tror det, men jag vet inte. Återkommer mer om det.

Hur har det gått för er? Hoppas ni vill fortsätta läsa nu när jag är tillbaka igen och kommer uppdatera varje dag! Ni som stannat, super kul!

Idag är min mage svullen. det är jobbigt. Den har ju inte varit det på en hel vecka nästan. Usch, och snart är det middag och jag är proppmätt! Då menar jag verkligen super mätt, spyr fan snart.
Ge mig styrka, JAG SKA KLARA DET! Det har gått bra så länge nu. Men jag sover inte längre. 2 timmar / natt ungefär, fråga inte hur jag orkar för det vet jag inte själv.

Kram sålänge. så lägger jag ut bilder och skriver mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ge mig all din kraft. Fan, 5 dagar gick det sen började jag hoppa över igen...nu är jag tillbaka på ruta ett. Jag har aldrig mått så piss som jag gjort denna vecka. Kändes som jag inte var bra på ngnting. Jag trodde det skulle vara lättare. Men jag har bestämt mig, det hjälper nog en del.

2009-04-14 @ 07:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0