lycklig?

Jag var på möte igår, det var klockan 13 00 idag jag vägde mig (alla andra gånger innan klockan 10, alltså bara hunnit äta frukost) så jag hade gått upp 2 hg, men det kan lika gärna vara maten. fick också reda på att de inte kan tvinga mig att gå upp mer nu, ligger nu på 40 kg. Men jag har inte fått tillbaka min mens, vilket bryter ner skelettet något otroligt, så när man är 30-40 så kommer man ha ont i hela kroppen. Det är kanske värt att fortsätta upp till 45 kg, då också undervikt men mycket bättre än nu. Då kommer jag ha bmi på exakt 17.

Vad skulle ni gjort? Stanna och må bra nu fram tills man blir äldre, eller gå upp 5 kg, fortfarande ha lite "undervikt" men se såkallat "normalsmal" ut och må bättre och kunna få barn när man blir äldre?
Borde vara ett ganska lätt val eller hur?

Ätit frukost nu och det gick bra, men känner mig fet. tyvärr,

Så.. Puss så hörs vi igen senare

Kommentarer
Postat av: Milla

Vist struntar man i det nu men sedan, ångrar man sig nog. Hur mår du annars? Jag ska till läkaren i morgon. Jag vill verkligen inte, för jag vet att jag gått upp & mår så dåligt av det. Hm..

2009-04-21 @ 09:38:08
URL: http://anorexialivet.blogg.se/
Postat av: anna

du kommer inte kunna bli frisk om du inte har ett bmi på MINST 19-20, vad är det för jävla skitläkare/behandlare du har egentligen? de måste ju vara dumma i huvudet när de låter dig ha en sådan extrem undervikt och tycka att det är okej.



och du!

Det är ANOREXIN som inte vill att du ska gå upp i vikt, du kan lura dig själv hur mycket som helst att "jo men jag mår bra med att vara underviktig", men det är anorexin som har dig i sina klor.

Och mensen kommer oftast inte tillbaks förrän man har varit normalviktig ett bra tag.



Och jag vet att du tänker normalviktig = fet.

När jag hade bmi 19 så var min storlek 34, och på jeans 26. Är det tjockt?



kom igen nu för fan och lura inte dig själv!

2009-04-21 @ 18:38:16
URL: http://thebibledidntmentionus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0