Onsdag

Hej! Nu är det Onsdag och snart helg, jag åker iväg på "skidsemester" på lördag utan skidåkning. Då jag inte kommer få åka troligtvis. Men jag tar med mig min bärbara dator så då kommer jag kunna berätta om mina dagar bättre än vad jag gjort nu. Men har börjat gått i skolan lite mer, varit sjuk och haft massa ångest, så jag hoppas ni förstår!

Idag har varit en ganska jobbig dag, varit rastlös hela dagen, men har varit sjuk så har inte haft ork att göra så mycket, feber och halsont fortfarande. Men har varit i skolan i alla fall, 2 lektioner. Varit med min pojkvän också, det var mysigt. Han ska sova hos mig ikväll, lite sovsällskap och det tackar jag inte nej till. Han är så stark som orkar vänta på mig, jag kan vara jobbig ibland kan jag tänka mig. Eller jag vet.

Frågan om jag äter smör på min macka: Ja det gör jag! Inte överdrivet mycket, men lite är bättre än inget! men smör är absolut ett måste.
Smör kan vara läskigt, men det är det ända sättet att bli frisk är att sluta tänka på vad saker och ting innehåller. sen ost på ena mackan och skinka på andra.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, har precis fixat iordning köket så jag känner att jag kan slappna av för att det ser bra ut där.

Kram och godnatt!





Imorgon ska jag köpa nya solglasögon och en skinjacka, hoppas jag hittar någon som sitter någorlunda okej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också ha en skinnjacka. men har inte hittat ngn snygg. Kan du inte tipsa mig om du hittar ngn.

2009-04-02 @ 07:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0