sol,stan,möte,jobbigt, kul


Som överskriften, det har varit en dag som har gått upp och ner. Det började med att vi tog bil sen tunnelbana in till stan (där mottagningen är) och möte upp min pappa som skulle vara med på sitt första möte, nu när jag skulle med honom på semester så kunde det vara bra tyckte jag och mamma. Vad han får säga/inte säga och hur allt är.
Jag som dom säger "ligger still" med vikten fortfarande, shit, jag har aldrig kännt mig så tjock som idag! Förstår ni hur mycket man kan äta utan att gå upp bara för att man äter regelbundet och bara är ute och går ngr gånger/dag. Aja, det är det possitiva med det. Men inte resten.. nej.. Höjning igen, nu när jag åker iväg så behöver jag mer eftersom att jag kommer göra av med mer. Suck, jag orkar inte. en näringsdryck om dagen. Alltså 5 mål + en näringsdryck. (de byte ut ett mellan mål mot det för det ger mer energi) , sen det där extra mellanmålet. Som jag delar upp. 1 macka vid ett mellanmål och mjölk till middag istället för vatten.

Jag hatar näringsdrycker, jävla skit.

Har i alla fall varit en bra dag på stan.. Men..

NU SUGER DET, jag känner mig så äcklig. Jag ska städa huset nu så kommer det lätta lite i alla fall. Jag hatar allt nu, snälla låt mig försvinna. IALLAFALL min mage! BIG!


Kommentarer
Postat av: anna

kämpa för friskheten hun!

puss

2009-04-04 @ 17:09:44
URL: http://thebibeldidntmentionus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0