vad händer?

Jag har försökt skriva inlägg nu hur många gånger som helst, men vad händer? Jo sidan stängs ner när jag skriver. Får se om det funkar nu hoppas det. Hoppas också ni orkar stanna kvar och läsa min blogg. Det är bara min dator som krånglar just nu!

så frågan om sondmatning, nej det är inte sondmatning som gäller i de flesta fall, det är bara om man vägrar börja äta. Vilket jag inte gjorde, (skulle aldrig vilja bli sondmatad)

annars då? Har feber och jätte ont i halsen, hela min kropp smärtar! Snälla, låt det gå över. Har nyss varit ute på en kort promenad med min hund, sådär en 15 minuter bara. Fixat frukost och ätit. Nu ska jag snart in i duschen och sedan är det skola som gäller. Har ni sätt vilket fint väder? Underbart det i alla fall. Snart är det vägning igen, hur har det gått? Känns som att jag är flera kilo tyngre, men så har jag kännt de andra gångerna också, någon som vet om det är svårare att gå upp i vikt nu när jag varit sjuk? det kanske tar mer då? Eller,

Hoppas ni får en fin dag i solen, kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Å var så orolig för dig. När du inte skrivit. Igår hade jag en bra dag.. nästan hela dagen. Idag har jag lite ångest men jag tror jag fixar det.

2009-04-01 @ 08:41:01
Postat av: Milla

Hej igen.

Idag var jag hos dietist. Hon gav mig förslag på måltider hur mkt mm. Tänkte fråga om frukost, äter du smör på smörgåsen?

2009-04-01 @ 14:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0