10:23

Nu känns allt så tungt, grät igenom hela frukosten. Allt är så mycket, det är för mycket mat. Min mage klarar inte det! Min puls var ännu längre imorse än den varit tidigare, men det tar ett tag innan den kommer bli normal igen.

Vet ni hur tungt det här är? Jag vill inte vara inlåst här längre, vet inte vad jag vill nu! Jag orkar inte mer! Har ångest, det känns som det ligger en stor sten på bröstet och det vill inte släppa. Jag hatar MAT, det gör mitt liv så jobbigt. jag vill hem..
Vill ni veta det värsta? Min mamma äter mindre än mig, hon får inte i sig så mycket mat och hon säger att hon inte behöver det. Men då undrar jag en sak. Vad gör vi här? Det var hon som ville att jag skulle hit, jag ville inte det. Så om hon nu är så rädd för att jag ska dö, varför hjälper hon inte till då genom att i alla fall äta lika mycket? Vad tycker ni?





Lämna mig ifred,

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, din mamma borde ju verkligen föregå med gott exempel... =/ Kämpa på! kram

2009-02-24 @ 21:21:09
URL: http://badtoffla.blogg.se/
Postat av: Sniff

Jo, det kanske man kan tycka... Men det beror väl också på anledningen till att hon inte äter lika mycket som du.

Är det för att hon har lägre ämnesomsättning än vad du har? Eller är hon själv nojig över vikten?



Kram till dig

2009-02-25 @ 17:49:18
Postat av: signe

säg till din mamma att du tkr det är jobbigt, jag kände också så och dom i min familj började ta lika mkt och ibland mer för att det skulle kännas lättare för mig :)

2009-02-27 @ 17:25:06
URL: http://sikte.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är ju inte din mamma som är sjuk och behöver gå upp i vikt, hon äter nog normalt för sin vikt och längd. Du ska ju bli frisk gumman, då är det "bara" att fortsätta äta hur jobbigt det än är.

Kämpar själv för att bli frisk från anorexi.

Var är du inlagd?

På sjukhus, behandlingshem?

Och skulle du bara vara inlagd i 2 veckor?? Låter väldigt lite!

Lycka till och GE ALDRIG UPP tänk på allt roligt du kommer få kraft och ork till att göra sen.

Kram

2009-03-01 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0