10:31

Min magvärk går aldrig över, hur lång tid ska det ta innan man inte får såna smärtor efter man ätit att man inte kan stå upp? Den är helt uppsvullen,. Men jag har något att se fram emot och det är att jag ska få gå ut idag igen,dock bara 10 min men det är bättre än att bara sitta inne. Det är väl helt okej väder också? Vet inte när jag ska ta promenaden, beror på. Vill inte sätta på mig kläder för att gå ut när jag känner mig tjock, men det kommer inte bli bättre tills senare heller, inte efter lunchen. Nej det får nog bli promenad snart i alla fall.
Måste tillägga och skriva att personalen här är alla hur snälla som helst, det är i alla fall ett stort +. Jag undrar hur länge de andra som bor här har varit inlagda. Jag undrar också hur det kommer gå för mig när jag kommer ut härifrån, har så många frågor som ingen kan veta svaret på. Träna på toaletten,? ska man inte göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0