10:56

Så nu sitter jag här i "min" säng som jag ska sova i nu i två veckor. Om jag nu kommer få så mycket sömn. Jag trodde helt klart att det skulle vara jobbigare än vad det har varit. Men personalen är snälla och vi har kommit överens om ett matschema som passar mig just nu. Man kan inte börja äta ordenligt på en gång när man gått och svält sig själv under en så lång tid. Det skulle vara farligt. Jag har inga mellanmål än så länge, bara vatten med en C-vitamin i. Det kändes skönt, men det kommer såklart att ökas på med tiden.
Jag trodde att jag skulle vara mer rädd än vad jag är, för maten. Men det känns som en ny start. Att börja leva mitt liv igen, att kanske kunna gå ut med vänner/familj/pojkvän och äta eller fika eller göra sådant vanliga människor gör som jag tackat nej till under en längre tid. Att bara kunna gå på fest igen. Jag älskar att klä upp mig och festa, men nu har det inte funnits någon ork till det.
Nu är det en timme kvar till lunch så nu ska jag lägga mig ner ett tag och försöka att slappna av innan dess, sov inte så mycket inatt som sagt. Men jag upptaderar senare igen.


Scarlett Johansson









Hon är en bra förebild med ett sunt ideal. Väldigt vacker enligt mig




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är snygg den damen. Sunt snygg också, det man gärna vill uppnå.

2009-02-23 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0