11:23

Det känns bättre nu, vet ni vad? Jag har pratat med mamma och hon kommer att äta lika mycket som mig, under de här två veckorna. Just nu kommer hon äta 100% och jag äter 50 % och inga mellanmål än så länge. Men det kommer läggas till med tiden. Mina mellanmål består endast av vatten eller C-vitamin.
Nu ska jag kolla på en Dvd film vi lånat härifrån och det är 30 min kvar till luchen. Undra vad det blir?
Jo tänkte också tillägga att jag tog ångestdämpande idag i alla fall men bara en halv tablett så det känns inte jobbigt för det just nu, inte alls som igår. Ska göra det nu till frukost och lucherna till att börja med. Vi hörs sen igen!





Svart ängel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0