15:18

Det känns lite bättre nu igen, det går ju upp och ner hela tiden. Min hjärna är helt överhettad av alla tankar som bara flyger runt. Vad är sant? Vad är inte sant? Vem har rätt? Är det så mycket mat jag ska ha? Säkert? jahapp.. Ja sen är det så mycket mer som flyger runt där uppe men det ska jag inte skriva nu, det är lite för konstiga tankar. Tack för stöttande komentarer, jag försöker verkligen att kämpa och jag känner mig väldigt duktig.
Idag kommer min pojkvän och hälsar på och en person till, det ska bli trevligt! och vet ni vad? Jag ska få gå ut i 10 minuter idag, min puls är fortfarande dålig, men jag frågade och då sa de att det kunde vara okej eftersom att jag bara suttit inne i 5 dagar snart. Så jag ska ta den promenaden sen när de kommer vid klockan 6 ungefär. Äntligen! Lägger upp lite bilder sen och skriver mer senare, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0