16:00

Jag är helt tung i huvudet och trött som jag vet inte vad. Vad har de gett mig för något igentligen? Jag har alltid vägrat att ta tabletter tills idag, då min ångest vart för stor. Men nu har jag svar på varför man aldrig borde ta det. Känner mig helt borta, lite som i en drömm. Nej jag kommer nog inte ta det igen som det känns just nu i alla fall.
Jag är fortfarande proppmätt efter lunchen och det är jobbigt att veta nu att jag ska äta om en timme igen. Alltså klockan 17:00. Ja tiderna är exakta, de ringer i en klocka när det är dags att gå och hämta maten. Jag får inte hämta min mat utan det får min mamma göra åt mig. Jo eftersom man har som egna rum och inte alltid har en handledare med sig så är det ett måste att ha med sig en av sina föräldrar, som i mitt fall blev min mamma. Pappa förstår nog inte så mycket om det här, han tror att allt handlar om att jag har bantat. Det har ju inget med det att göra igentligen. I början kan det ju vara så, men nu. nej nu är det massa annat, orkar inte skriva det. Ni får helt enkelt fråga om ni vill veta så svarar jag mer än gärna på det! Men vill inte sitta och skriva om det tråkar ut någon.

Önska mig lycka till så hörs vi efter middagen, nu blir det röka igen





Röka är skönt, japp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0