16:48

Snart är det middag, önskar nu att jag inte hade kollat på menyn som kommer upp en halv timma innan det är mat. Pannkakor? nej, vill inte ens veta vad en pannkaka innehåller. Sen blir det soppa till också, underbart, eller inte. Men idag hittils så har det varit en bra dag, min pojkvän var här efter frukosten och var med mig i två timmar. Super mysigt, han hade köpt med sig tidningar och tagit med några filmer, visst är det snällt? Sen efter lunchen kom pappa förbi en snabbis och sa hej. Också trevligt. Därför har jag inte hunnit skriva något i bloggen förens nu.
Men jag har ont i bröstet och är nervös inför maten så kan inte skriva mer nu, så får bli mer ikväll. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0