18:33

Det har gått bra idag igen, nu är det bara ett mål kvar idag. Smoothie och knäckemacka ikväll (Jag vet, knäckemacka igen, så tänkte jag med) Allt är tungt och jobbigt, men jag försöker se ljuset i allt mörker samtidigt. Försöker se framåt på ett bättre liv med mer gemenskap med vänner,familj och min pojkvän. Ibland känns allt bara skit, men det måste bli såhär. Jag vill inte dö nu, inte ens 18 år än? Ska jag missa allt som kommer nu, krogen, fester, båtresor m.m. Nej det tänker jag inte. Jag måste kämpa, men min rädsla för att bli världens tjockaste finns fortfarande i huvudet. Kan inte alla tankar bara försvinna? Kanske gör dom det med tiden, eller så måste jag stå ut med dem i resten av mitt liv. Jag har ingen aning, men det kommer visa sig längre fram. *Förvirrad*

Vad sägs om lite bilder?







Jaha, error går inte att lägga upp några fler så det får bli lite senare då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0