19:00

Det har gått bra idag också, jag har klarat alla mål hittils, men jag är riktigt glad för att jag inte behövde börja med mellanmål på en gång. Det hade blivigt alldelses för mycket! Det jag äter nu är också för mycket men jag kan klara av det iallafall. Fan jag blir så sur nu. Jag hatar knäckebröd och ville byta ut det mot en mjukt, men nej det gick inte? varför.. Förstår inte sånt, bröd som bröd. Gillar verkligen inte knäckebröd.. När de säger nej till sånt blir man sur när det är samma innehåll. ÄCKLIGT! Knäckemacka och te, fyfan det suger. Blir helt arg i hela kroppen. Stressen stiger och hjärtat börjar slå och paniken är påväg. Det är det västa som finns, att äta är meningslöst för mig men att äta något som är äckligt är ännu mer meningslöst.





Meningslöst




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med, om man nu ska äta kan man väl få något man tycker om...

2009-02-24 @ 21:22:45
URL: http://badtoffla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0