19:21

Jag klarade av middagen, det var det jobbigaste jag gjort på väldigt länge. Potatis är inte min starka sida när det gäller mat, eller pasta eller ris eller någonting sånt som man brukar ha till kött/fisk mm. Jag har bara ätit kyckling,kalkon eller räkor i princip det senaste halvåret med endast sallad till. Någon gång har jag ju såklart varit tvungen att äta något annat, men inte mer än att jag kan räkna gångerna på mina fingrar. Vet inte om jag ska skriva upp mitt matschema, nej jag låter nog bli det ett tag fram över tills det värsta har lagt sig. Men en sak är säker! Jag ska gå igenom det här även om det kommer/är jätte tufft. Jag duschade nyss, ville bara börja träna där inne, förbränna all mat jag fått i mig. Men istället började jag räkna mina revben,benen på ryggen och alla andra ben som bara sticker ut från mig och kom fram till att jag INTE skulle göra det. Stort steg för mig. Snart blir det röka igen innan den absolut sista måltiden idag, tack och lov för det.

Ikväll ska jag krypa ner med värmesäck och ett special täcke som är tyngre än vanliga täcken (lindrar ångesten något) och kanske sätta på en film om det finns någon bra att låna här. Annars får det bli bok eller datorn. Eller kanske bara vila? Nja får se, hoppas jag kan få sova lite ikväll.







Hur skulle ni välja att se ut?




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill nog inte se ut som någon av de där, utan bara som mig själv. Med glatt ansikte, rund rumpa och burrigt brunt hår!

2009-02-24 @ 21:43:14
URL: http://sommarprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0