21:35

Snart kommer nattpersonalen in och ska ta pulsen på mig igen (Tas varje morgon och kväll). Undra vad den ligger på nu, kanske lite bättre?
Våran TV har börjat funka nu (Innan fanns det bara 1,2 och 4:an) så det är skönt, nu kan man ligga och bläddra runt bland massa kanaler så har man något att göra. Efter de har varit här och tagit pulsen så ska jag ut och ta min sista cigg för idag och sedan krypa ner i sängen och läsa eller något. Hoppas jag kan sova inatt. Är föresten jätte nervös inför imorgon bitti, usch. Frukost är så jobbigt och ändå äter jag "bara" 50 % av det jag kommer göra om någon vecka. Men de vet att jag har svårt för frukost så de ökar på den måltiden sist *pust*.
Annars är läget kanska stabilt, lite ångest, magvärk och sånt men jag tänker på när jag kommer kunna göra saker alla andra kan göra i min ålder så blir jag lite starkare igen. Kämpa på alla där ute som har det jobbigt, det finns en lösning hur jobbigt det än kan kännas. Vi hörs imorgon! Godnatt











Adriana Lima, vilken skönhet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0