22:02

Så, hur har dagen varit? Ganska jobbig, kommer inte ihåg när jag åt pannkakor sist, för jag har undvikit det så länge för det känns som "godis". Eller ska man säga en efterrätt. Så ångesten kom innan och ligger fortfarande i. Jaja nog om det. Min puls var bättre ikväll och mitt blodtryck också.framgång? Tänk om det är bra imorgon också, då kanske jag få gå ut och gå en sväng. ops, har gjort en sak idag jag inte får.

Min mage är uppsvullen,hatar det! Känns nu som om jag är världens tjockaste människa, fett överallt. Hatar den känslan, smalhet är fint, ben är vackert.

Godnatt med er och hoppas eran kväll är bättre än vad min varit och är









Inte helt fel ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0