22:21

Nu har de precis varit inne och tagit puls och blodtrycket, pulsen är desamma som de brukar men blodtrycket hade blivigt lägre. Vet inte vad det beror på eller om det är dåligt eller inte men ja så är det i alla fall. Jag är riktigt trött och har ont i magen som alltid så nu ska jag lägga mig i sängen igen och vila och försöka att somna. Känner att jag behöver komma ut och röra på mig snart igen, mina ben börjar kännas svaga och konstiga. Är säkert för att man inte rör på sig som innan. Ni vet säkert hur det känns? Som efter man varit sjuk en längre tid och bara legat i sängen i flera dagar. Usch, hoppas jag får komma ut inom ett par dagar i alla fall. Hoppas att ni har haft en bra dag, Godnatt så hörs vi imorgon









Former, är fint?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0