22:37

Okej, då är det bestämt, jag fortsätter. Vi får se antagligen kommer flera att trilla in och kanske stanna kvar och följa mitt liv till en förbättring som de kallar det. Jag hoppas att det blir så verkligen bara för nu känns det bara skit. Efter allt som jag kämpat och hållt mig ifrån så kommer de trycka i mig mat sex gånger varje dag. Det dom kommer ge mig på en dag äter jag i vanliga fall inte ens på en vecka! Min mage kommer få en större chock än den redan fått. Har ju försökt så gott jag kan hemma, men självklart har jag hoppat över många mål mat. Bara när mamma är hemma jag känner att jag måste fortsätta.

Jag borde sova snart, men det kommer inte gå. Det går aldrig, men lägga mig ner och vila i alla fall och hoppas att jag kan somna inom några timmar. Vi får se, men jag kommer ha med mig min bärbara dator dit och uppdatera flera gånger dagligen om hur allt går. Självklart fortsätta när jag kommer hem igen, bara man inte får "återfall" då. Jag vill, jag kan, jag ska? Eller vill jag? Eller vill jag gå ner mer? Nej jag vill inte dö! och nedgång i mitt läge kan tyvärr innebära det. Hjärtat orkar inte. Åh.. Försvinn från mig..





Eat less?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0