En lång dag

Ja det har varit en lång dag idag så tänkte bara skriva att jag har klarat hela dagen galant, bättre än jag trodde och jag tänker fortsätta så. Jag kan fortfarande bli den där snöflingan som jag drömt om så länge. Fast på ett nytt sätt, en liten men också fri snöflinga. Just nu ligger jag i sängen och har ont i magen såklart men det är ingen nyhet. Man får ont i magen när tarmarna och allt där inte varit igång under en väldigt lång tid. Sovgott!




En snöflinga?



Friheten behöver inte vara allt för långt bort



Kommentarer
Postat av: Milla

Hva slags avdelning er du inlagd på? Synes du er kjempe sterk, og selv om det er tøft og spise og gå upp i vikt,så er det definitivt verd det. Stå på!

2009-02-24 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0