Fett

Usch, det känns som att alla mina ben blivigt täckta av ett tjockt fett lager, mina armar och ben känns uppsvällda och mitt ansikte. Vet inte hur mycket jag gått upp på de här 5 dagarna, men det känns som minst 10 kg. Ni vet den känslan va? Den gör allt så mycket svårare och gör det i princip omöjligt att kämpa vidare. Vill inte behöva äta så här mycket mat, vill inte äta mat över huvetaget. Låt mig få vara den jag vill vara, lämna mig ifred. Alla bara lägger sig i, förändrar när jag mår som bäst. När jag är mindre än alla andra människor. Jag hade ju kämpat så hårt, för ingenting ? Eller, kanske för allt! Ena sidan av mig skriker sluta ät, medans den andra skriker mat är det enda som kan få dig frisk och sluta tänka alla sjuka tankar som flyger runt i mitt huvud. Anorexia Monster, försvinn?







Gemma Ward

Kommentarer
Postat av: Micki

Kämpa på tjejen, du klarar det här :)

2009-02-27 @ 11:45:17
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fortsätt kämpa! det är värt det!!

2009-02-27 @ 12:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0