gråta

Jag vill bara gråta, allt idag har varit fel och jobbigt. Nu gjorde de fel igen, de hade glömt göra iordning kvällsmat till mamma så jag fick äta allt själv. Min mage är svullen och jag känner mig tjock. Har tränat två gånger idag i badrummet, kan inte låta bli. Känns som det blivigt massa fett överallt på de här dagarna. Men jag vet att jag inte kan sluta kämpa nu, jag måste fortsätta vara "stark" fast jag egentligen tycker att jag är svag.Men jag har ju ändå inget annat val, jag har en mamma som kollar mig vad jag än gör och hon kommer jobba mindre nu när vi kommer hem för att se att jag äter frukost, sen komma hem till eftermiddags mellanmålet. (När jag får börja skolan igen) Ena dagen har man massa kraft och bara vill bli bra, sen nästa dag är allt bara skit och man vill krypa ihop och bara skrika.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0