sömn

Ja som jag skrev igår så visste jag att jag inte skulle kunna somna, vilket jag inte kunde heller. Har sovit i två timmar nu men är ändå inte så trött. Tänkte bara skriva ett kort inlägg nu innan jag går upp och fixar mig för att sedan åka till inläggningen. Det känns ingenting än, kommer nog få panik snart, men det är för det bästa. Finns säkert fler där ute som nyss bestämmt sig för att slå bort "personen" på axeln/i våra huvuden och kämpa för att överleva. Vi kan göra det tillsammans. Jag skriver mer senare, nu ska jag upp och väga mig och sedan klä på mig. Frukost måste jag få i mig något, kanske en halv banan innan så min puls inte visar för illa. Resten kämpar jag med när jag kommer dit. Hörs sen igen






Man kan välja att förändras,






Kommentarer
Postat av: Raisa

hon va på tok för smal :(

2009-02-23 @ 11:48:36
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0