07:41

Godmorgon. Jag var trött när jag vaknade imorse men gick upp på en gång en då, så att jag hinner vakna till och fixa mig innan frukost. (sminkar mig inte nått sånt) Igår var det en som hade spytt på våran toalett som "tillhör" vårat rum. Dom får göra det om de vill, men jag är bara rädd att jag ska få skiten på mig av någon som jobbar här. jaja,
Min mage är som en stenklump nu igen, hehe ni kommer bli vana att jag skriver det. Annars har jag inte så mycket mer att skriva nu än att det kommer bli en till tuff dag, senare får jag reda på vissa provsvar så jag skriver efter det. Och min puls går upp för varje dag som går, det är super för då får jag gå längre. Igentligen har de så att man inte får gå ut med ett bmi under 16 men jag skulle inte klara av att bara ligga här dygnet runt så min mamma tycker att det är okej att vi går ut och går lite. Det viktigaste är att pulsen ligger bra.
hörs sen, hoppas ni får en bra dag. Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0