09:18

Godmorgon! Idag kommer bli en bra dag!

Jag vaknade klockan 07:15 och gick upp direkt och gick ut med amber i 25 minuter. Sen när jag kom hem gjorde jag i ordning hela köket så det skulle kännas mer fräscht att äta frukost där. Sen gick jag in i duschen, vilket var väldrigt behövligt. Skönt också. Sen gjorde jag iordning frukosten, gröt och mackor till mig och till mamma tog jag fram filmjölk,flingor,mackor och kaffe. Hon vart jätte glad när allt var klart när hon vaknade, vi åt lite innan klockan 9. Så lite sent idag igen men det gör inget för idag ska vi äta middag vid klockan 6 (alltså 1 timme senare än vanligt) för vi får en middagsgäst. Tacos ska jag göra, och baka eget tacobröd med vitlök i. Hur kan jag redan prata om middagen? jo för vi kommer få underbart sällskap.
Magen är inte svullen längre och magvärken är inte lika stark som den brukar vara, Nu är det nyhetsmorgon. Kram







tacos är nyttigt, massa grönsaker och hemmagjort tunt fullkornsbröd





Kommentarer
Postat av: Milla

Hej! Hoppas att det känns ok idag. Min man har varit ledig idag jag visste att det skulle bli tjat & gnäll. Vi skulle fika & han fick utbrott på mig(han trodde jag skulle äta) jag kan ju inte ta steget ute liksom. Ville bara ha en mysig dag. Jag sa det till honom sedan gick det bra. Vi shoppade hela dagen. Kram

2009-03-13 @ 15:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0