09:47

Börjar inlägget med att svara tillbaka på en kommentar, Jag vet vad du menar och jag vet att jag gör fel som rör på mig mer än jag får :) Men jag älskar verkligen att röra på mig, då jag har hundar också är det ett måste. Blir rastlös annars, men jag borde bättra mig. Sen en fråga till dig, vad betyder Spontan frakurer? :)

Jaha, det har varit en bra start på dagen hittils, när jag kom utanför dörren med hundarna vid halv 8 imorse så möttes jag av en stålande sol och blå himmel, vindstilla också. Oj vad härligt, tog en promenad på 30 minuter, hundarna älskade det. Super mysigt. Sen kom jag hem och gjorde iordning frukost. Nu har jag ätit frukost (gröt,macka och mjölk) och nu ville mamma ut med hundarna så jag ska följa med. Men inte så långt, vi ska mest gå till en äng så dom får springa av sig lite till i det fina vädret.
Gud vad jag skriver possitivt, jag tänkte aldrig så här förut, bra? Javisst.
Ska förövrigt klara mycket av maten själv idag. Lunch med en vän, (hemma hos mig) sedan e.m målet själv. Så jag får uppdatera sen om hur det går. Jag vet att det är lätt att "fuska lite" men jag ska försöka att inte göra det. Det är ju faktiskt ingen ide. Jag måste gå upp i vikt, bara acceptera. Har vägning en gång i veckan där så det märks nog kanska fort om man fuskar. Och nu har jag inte fuskat och ändå inte gått upp något. Så det är inte som man tror, kilorna går inte så fort.

Kram





Kommentarer
Postat av: anna

spontan fraktur kommer utan att du tex ramlar, man bryter helt enkelt ett ben utan att du gör något specielt, oftast något i benen då det är de man överbelastar när man går/tränar förmycket och skelettet inte har fått tillräckligt med kalcium pga undervikt. Jag känner en person som har fått det tre gånger, och det är inte roligt :(



Ja, jag försår vad du menar, men se till att skilja på de sjuka tankarna och vad du tycker är roligt/skönt! Och en annan negativ grej med att röra sig förmycket är att du måste äta mer för att gå upp i vikt.

Hoppas du klarar dagen trots mycket ansvar! Du klarar det!

puss

2009-03-22 @ 11:28:44
URL: http://thebibledidntmentionus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0