09:52

Idag vaknade jag 07:50, har inte sovit så länge på flera veckor. Det var jätte skönt, somnade tidigt igår också. Tog en tablett så somnade på engång. Var ute med amber i 40 minuter, ska egentligen inte gå så lång tid men när jag var ute och gick möte jag en kompis på vägen så vi gick och små pratade lite. När jag kom hem igen så åt jag min första 100 % frukost hemma. Det var kämpigt med det gick. Snart är det mellanmål *puh* det känns som jag precis åt. Har suttit och kollat på nyhetsmorgon, blivigt så van vid det på avdelningen att jag fortsatt när jag kom hem med att se det varje morgon.
Min mage är inte lika svullen idag, så det kanske har börjar lägga sig? Det går väl upp och ned beroende på vad man ätit på dagen. Jag kan i allafall rekomendera havregrynsgröt på morgonen, nyttigt och bra för magen. Jag äter helst inte kall mat då jag får jätte ont i magen då. Så det blir så mycket varm mat som möjligt för mig.
Men nu är det mellis, hörs senare Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0