13:03

Jag har precis ätit lunch, fisk, potatis,sås och grönsaker. Det var gott faktiskt (är det inte första gången jag skriver att något är gott?) Vilken grej!
Jag har kommit på varför jag är så rädd för att gå upp i vikt, för det första jag vill inte att benen på min kropp ska försvinna. Jag älskar ben som sticker ut, av alla sorter. Och sen är jag rädd för att jag aldrig ska sluta gå upp i vikt. Tänk om jag går upp 2 kg i veckan i ett halvår, förstår ni vad jag kommer väga då? Usch, slå bort de tankarna. Orkar inte tänka så nu, för jag har inget annat val än att äta mina måltider ändå om jag inte vill läggas in på låst avdelningen. Vilket innebär, mindre motion, mer mat och inget socialt liv. Fy, inte värt det.

Kram



Känslan av att börja bli galen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0