13:23

Jag är sur, jag vill inte gå utanför dörren. Men mamma säger att jag inte bara kan sitta här inne tills det börjar växa mossa på mig. Inget mig emot. Så nu måste jag ta mig ut i alla fall. Till en affär, alla kommer kolla. Men inte för att jag är smalast längre. Känns det som.
Räcker det inte om jag går ut med hundarna massa varje dag? Dom är det sällskap jag trivs bäst i just nu. Jag trivs med att vara själv just nu, i alla fall ett tag framöver. Tills magen blivigt bättre.



Låt mig ligga och bara vara, för idag är en dålig dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötisen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 13:37:03
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Milla

Gör det du tycker om. Kram

2009-03-12 @ 14:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0