15:17

Gissa om jag har haft en hemsk dag idag? Jag har aldrig i mitt liv haft så ont i magen som jag haft idag, grät mig igenom luchen, och fortsatte så tills för 30 minuter sen. Ingen kan förstå hur ont det gör, vilket ångest det blir. Läkaren har konstaterat nu att jag har kolik, men tror ni man får minska på maten då? nej det är inget snack om saken, de trycker på med mat ändå. Spelar ingen roll hur ont man har. Har också åkt på något slags ryggproblem, vet inte exakt vad men han skriver ut något och de tror att jag har urinvägsinfektion, får svar på det imorgon. Dessutom så var de lite oroliga över ekg som jag gjort så fick göra ett nytt idag och ska få göra hjärtröntgen om någon vecka. De tror inte att det är något men det kan vara något så de måste kolla för att vara på säkra sidan. Jag bryr mig inte, den här smärtan. Jag orkar inte den. Hur lång tid tar det innan den går över. Allt det här är bara för mycket, om jag inte hade så ont i magen nu så skulle jag ligga och gråta, men det gör för ont.

Hoppas att ni där ute som läser har haft en bättre dag en mig, Är det något ni vill fråga så finns det ett inlägg om det lite längre ner. Inga frågor är dumma. Kram sålänge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0