17:52

hallå där! Nu är jag tillbaka på avdelningen, har ätit middag för ett tag sen, usch det var riktigt äckligt idag faktiskt. Har inte klagat på smaken förut men i bulgurn var det sjukt mycket lök och bara massa konstiga saker i som jag inte ens vet vad det är och jag brukar inte klaga, äter de mesta grönsaker som finns. Aja, var i alla fall veg. Så det känns inte som att man äter lika mycket då. Idag har jag ju ätit alla mellanmål hemma (förutom kvällsmellanmålet) så jag tänkte vara lite smart och äta knäckemackor till mellis på fm och em. haha gissa vad det blir som kvällsmellis här? Jo 2 knäckemackor med te. Underbart.

Jag försöker själv läsa igenom min lista som jag skrev i några inlägg ner, för att aldrig falla tillbaka. Det är ju faktiskt inte värt det. Tex. när det känns som att man är tjockast av alla, eller när man ätit något som man tycker är jobbigt, eller när man har magsmärtor. Då kollar jag på listan och försöker stå ut i alla fall. Det är mitt sätt för att orka fortsätta kämpa mig igenom det här. Har ni några bra tips på liknande saker? Ni vet när det känns som att man bara faller ner och inte orkar mer?

Hörs lite senare, kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0