18:22

hej! Jag har precis ätit middag, vart lite sent som vanligt. Fullkornspasta med kassler i sås. Det var faktiskt super gott och jag slipper magont pga att vi råkade göra lite lite mat idag. Har såklart ont, men inte som jag brukar ha. Skulle varit 100% men det var ungefär 50%. Jag har varit iväg idag en sväng som jag skrev tidigare idag, det kanske var bra i alla fall. Fick träffa min kusin och vi åkte iväg och köpte lite spel och så köpte jag ett dubbel-voffeljärn. Så imorgon ska vi göra fullkornsvofflor med lite strimlad skinka i. Det är väl gott? Måste äta kött till middag och lunch eller lägga till bröd. Så lägger hellre i lite skinka då i vofflorna. Blir lite som ungspannkaka. Testa det.
Har varit ute på två "långisar" med hundarna idag. Är inte så långt för att vara mig men helt klart längre än vad jag får, men var ute innan mamma vaknade och medans hon körde hem min kusin så det var lugnt. Dessutom tror jag inte hon skulle säga något om det, om hon visste. Hon vet att jag kommer bli galen av att bara sitta hemma hela dagarna. Hur har eran dag varit? Min har i alla fall varit helt okej. Snart ska jag ner och hyra film också, sen är det lyxfällan ikväll.
kram så länge





Tänk vad skönt med ett varmt bad, fast inte att se min kropp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0