20:58

Jag orkar inte mer, låt mig vara

Det är så jag känner nu, magen gör bara ont och det blir aldrig bättre. Efter lunchen är allt kört, hela dagen. Vart ska jag ta vägen? Jag har ingenting att säga till om längre och jag kan inte göra annat än att gråta. Men vad gör det? Magsmärtorna går inte bort för det och inte ångesten och känslan av fett över hela kroppen heller. Jag behöver någon som räddar mig. Men det finns ingen där ute som kan göra det. Jag har tappat lusten, jag orkar helt enkelt inte mer.



Min dröm, borta?

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tänker på dig! Du vet att sjukd0men tar över ditt liv. Det är ju inget liv att vara t0ksmal, du vet vad det medför. Själv försöker jag inse att jag måste sluta med detta. Fick mina pr0vsvar igår, bl0dbrist,salthalterna var rubbade, mina värden andra värden är i n0rmala för en hrm..harkel..26-årings. Mina tvångstankar, sömnlösheten, ångesten över allt, över träning, maten, familjen...ingen mens, frusenheten, lögnerna...Är så trött på denna skit, men hur ska man göra slut med denna "vän" s0m är vid en sida 24 h 0m dygnet. KÄMPA!Kram

2009-03-05 @ 06:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0