22:35

Jag kan inte slappna av, helt stressad i hela kroppen. Känns som att jag börjar bli galen, jag är så rädd också. fan,fan.. Har städat som en tok hemma, får panik om det är stökigt. Speciellt i köket, fråga mig inte varför, för jag hatar igentligen köket. Men det får inte vara äckligt där man ska äta, när man väl måste. Det är bara inte fräscht, men det ska vara rent och fint överallt. Får inte städa mer nu, för mamma. Det är för sent. Ska göra något annat, men vad? Läsa, jag tror inte att jag kommer kunna göra det i alla fall. Men jag måste försöka. Ah, galet.





Kommentarer
Postat av: Milla

Å vad jag känner igen mig. När jag äter så måste jag ha nystädat i hela lgh, måste ha gjort allting & lugn & ro. Fortsätt kämpa. Idag ska jag till läkaren får se hur det går. Jag har inte tränat på en vecka nu. Så blt är nog bra förhoppningsvis. Kram

2009-03-18 @ 08:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0