att vara snabb

klockan är halv 9 nu och jag har redan hunnit : Duscha, vara ute med hundarna i 25 minuter, torkat håret, gjort i ordning frukost, ätit frukost och nu suttit framför tv:n i 10 minuter. Snabb? Ja idag har jag varit väldigt aktiv.
Min mage är inte lika svullen efter frukosten längre, *jippi*. Klockan 10 har jag ett möte i skolan, om hur allt ska bli och hur mycket jag ska gå i skolan/jobba hemma. Min pojkvän kommer och hämtar mig sen. Efter det ska vi åka och köpa nya saker till köket, skulle blivigt igår men det hände lite saker så det blev inte av.

Vi hörs senare igen? Kram



                                                                   ha en trevlig dag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0