ballong varning

Ballong varning, ja det kan man verkligen säga! Min mage är rund som en ballong och jag känner mig riktigt uppsvälld. Kändes som att det var hur mycket kvällsmat som helst, fyfy! Visst är det bland de hemskaste känslorna man kan ha? Att magen bara väller ut. Blås ut luften ur ballongen? (maten)
Tack än en gång för underbara kommentarer, det gör att man vill fortsätta kämpa! Att jag inte är den enda personen med matproblem/Anorexi.
Någon har ställt frågan om mina mått, de har inte tagit mina mått här, brukar de göra det? Jag hade ett bmi på 13 när jag kom hit, nu vet jag inte eftersom att jag inte vet hur mycket jag gått upp i vikt än, om jag har gått upp i vikt. Men lite har jag nog allt gått upp. Usch, vet inte ens om jag vill veta hur mycket. Men om de som dom säger stämmer så går man upp ett halv till ett kilo per vecka. Sen om jag bara ska vara här inne två veckor också. Jo det är så det är tänkt, om allt går bra. Sen måste de ju se att allt går bra hemma. Annars åker jag tillbaka på en gång. (Antar jag)
Ni som sitter hemma nu och läser det här, det är verkligen inte värt att fortsätta svälta sig själv, rädda er medans ni kan. Jag kan knappt gå upp för en trappa och jag är 17 år, mina knän orkar inte det. Sluta inte som jag, få panik av ett halv äpple innan jag kom in hit. Vad ni än tänker så kommer man aldrig att överleva själv genom en svält, tillslut måste man läggas in och då kan det vara försent ibland. Tarmarna kan vara förstörda och kroppen förstörd. Sök hjälp även om ni bara är det minsta oroliga eller prata med någon som står er nära. Jag säger inte att det är lätt och jag kommer säkert skriva många gånger att det suger. För det gör det verkligen. Magsmärtor,ångest, monstret som sitter på axeln och skriker ät inte. Men tillslut när allt är borta, då har all kamp varit värt det tror jag.
Oj, nu vart det långt! Hoppas ni orkade läsa. Nu ska jag sova och vila min mage. Nej juste, måste vara vaken tills de ska ta min puls, nåja vila magen sålänge i alla fall. Godnatt med er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0