förvirrad

Jag har inget bra minne, har fått för mig att jag redan skrivit i bloggen 2 gånger idag, men tydligen inte? Min dag har sätt ut ungefär såhär,

Vaknade klockan halv 7, xx kom över en sväng, ut med hundarna (endast 10 minuter, svin kallt ute) kom hem, gjorde lite situps (120 st) Jag vet jag borde inte gjort så, men fick ångest över att jag inte varit ute och gått. Gjorde iordning frukost, väckte mamma. Åt frukost, fixade mig. Kollade nyheterna, f.m mellanmål. Skola i 3,5 timme. Varit och handlat täcke till hundarna och lite annat, storhandlat, handlat en födelsedagspresent, kom hem, gjorde iordning middag och tog hand om köket. Åt, tog hand om köket igen efter. Ute med hundarna, snabb promenad ganska långt. Kom hem, situps igen 40 st bara. Ja, som ni hör inte den bästa dagen? Men det var ganska mycket middag, eller 100%? Vad vet jag, kan inte se vad som är normalt.
Hade tur i skolan idag också, det var soppa. Men bara "buljongsoppa" med grönsaker och typ 4 minismå köttbitar i. sköönt! Orkar inte med magvärk i skolan, men imorgon är en bättre dag. Ska bättra mig, gör jag inte det måste jag berätta till min mamma så hon får se till att jag inte kan göra något sånt, för jag vill klara det här.
Ta hjälp av andra! Man klarar inte den här sjukdomen själv!

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Milla

Gud vad jag känner igen mig. Igår var jag tvångsmässig, jag har inte tränat(förutom några ggr) på två veckor. Känner mig så pluffsig för att jag inte tränar. Men det är strängt förbjudet för mig. Vad har jag gjort.

2009-03-26 @ 08:46:27
URL: http://anorexialivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0