frågor?

Jag vet inte om det är någon som är intresserad av att ställa frågor och sånt redan nu, har ju inte haft bloggen så länge. Men det har kommit lite frågor och sånt från några (några har jag godkänt, andra inte) Men har ni några frågor nu iallafall så kan ni ställa dem så kan jag svara imorgon kväll! Annars fortsätter jag bara som jag gjort hittils, verkar vara uppskattat i alla fall. Blir mer läsare för varje dag. Hoppas att jag kan få någon att må bättre och få er där ute som sitter i samma sits eller liknande att vilja kämpa.Glöm inte, ni är vackra precis som ni är även om det inte alltid känns så, Varje människa är unik, DU är unik. Kram och sovgott sålänge





Kommentarer
Postat av: Elin

Elin här, igen haha!

Undrar var du är inlagd och vad de har för upplägg? Läste att du bara skulle vara inlagd i två veckor, vilket låter märkligt.

Har också anorexi, men har kommit en bra bit på väg i tillfrisknandet.

Hoppas och tror att du fixar detta!!!

Kram

2009-03-02 @ 22:11:25
Postat av: Simone

Usch, det verkar sjukt jobbigt att vara inlåst sådär..kämpa på. Tycker att du är stark! kram

2009-03-02 @ 22:16:20
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: dedde



vart äru inlagd?

är lite i "elins" situation jag med,

blev utskriven från en enhet igår:) hålelr emd om att 2veckor låter jätteskummt? :P

2009-03-03 @ 09:06:22
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: Milla

När beslutade de att du skulle läggas in? var det en speciell vikt, din puls? Gick du ngn behandling först?Så bra att läsa din bl0gg för man vet att sitt beteende inte går att f0rtsätta med, fast att det är såå svårt. KRAM

2009-03-03 @ 09:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0