godmorgon

godmorgon! Har varit vaken ett tag nu som vanligt, gick upp vid halv 8 och tog en promenad med hundarna på ungefär en halv timme. Sen gick jag hem och förberedde frukosten. Åt vid halv 9, gröt, 2 mackor och mjölk. Sen kom jag på att mackor är ju faktiskt ganska tråkigt och har inte ätit det så mycket innan. Så jag kom på den smarta iden att värma dom. Men jag gjorde det i vårat våffeljärn, Testa det! Känns inte som att det är lika mycket, de plattas ju till ordenkligt (mycket av osten åker åt sidan och fastar i voffeljärnet,hihi. inte min tanke från början såklart) blir knapriga och goda.
Jo tänkte skriva om receptet jag skrev igår om smoothie också, ha frysta bär i, låt dom inte börja tina. Då smakar det som glass, Nyttig glass? Kan kännas som att man äter något onyttigt, men det är ju bara bär och lite vanliljyoghurt. Ja det var mitt tips i alla fall.
Vad händer idag? Jag och mamma ska ta en promenad med hundarna efter f.m mellanmålet. Solen ska tydligen titta fram idag också, så får hoppas att den gör det innan vi går ut och går med vovvarna. Annars vet jag inte så mycket som händer, Min pojkvän kommer hem till mig efter jobbet och ska sova här ikväll. Mysigt!
Trevlig Söndag Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0