godnatt

Tänkte bara snabbt skriva godnatt och att jag har haft en mysig kväll med min pojkvän. Vi har legat i soffan och myst framför en film och varsin smoothie. (för er som vill testa, 1,5 dl vanlijyoghurt, ca 2 dl valfriabär. Jag hade i björnbär,hallon,blåbär och jordgubbar, lite av varje) Jag är så trött nu att jag inte kan sova, har hållt igång hela dagen. Har precis gjort iordning köket också. Så nu ska jag lägga mig i sängen och försöka somna så fort som möjligt.
Tack sophie för underbar komentar, det visar att man kan bli frisk! Godnatt på er alla där ute, det går om man vill.




Vilka frukter och bär är era favoriter? Mixa och testa

Kommentarer
Postat av: Milla

Har en fråga. Min läkare säger bara att jag ska börja äta. Jag trodde jag skulle få lite " verktyg" för att hjälpa mig att börja. Är jag helt ute & cyklar? Är det så krasst att jag bara ska börja äta? Hur fan gör man? Kram

2009-03-15 @ 09:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0