godnatt?

Jag är trött, men jag kan inte sova när jag känner mig som jag gör. Min mage är sådär svullen som den kan bli ibland. Jag har inte missat en enda tablett mot koliken så det kan inte vara därför. Det känns så obehagligt. Man vänjer sig aldrig, även om man har ont i magen och den ofta är svullen och äcklig så är det inget man vänjer sig vid. Alla andra säger att de inte ser något, men det är så i alla fall. Jag vet, jag kan se.

Vet ni något som jag tycker om att göra? Det är super konstigt, men för att inte tappa förståndet helt och tro att jag är lika fet som en gris så brukar jag ställa mig framför speglen och räkna benen på kroppen som är synliga, så som revben, benen på ryggen, axlarna (ni vet de åvanför skulderbladen, stavas det så?) och ja alla andra ben som syns tydligare än normalt. Men det läskiga är att ibland försvinner dem när jag kollar i spegeln, jag kan känna dom men när jag kollar så ser jag bara fett. Jätte konstigt, hjärnan kan vara bra på att luras. Jaja, tillslut vet man inte vad som är sant. Jag kanske är fet, vad vet jag. Vet ingenting längre.Men inte vara negativ nu, men jag blir alltid det när jag har "ballongmage".
Imorgon är en ny dag! Och den ska gå bra den med, Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0