hemgång

Vi har fått klartecken från överläkaren att vi får åka hem över helgen. Åker vid halv 11 hem så att vi hinner hem till lunchen. Blodpudding blir det har vi bestämt, äter 50% så då blir det två och en halv bit till lunch och grönskaker till + sylt. Nu har jag lite saker kvar att fixa, hämta medicin och sånt som jag behöver ha med mig hem. Bland annat för kolik,ångestdämpande och lite andra saker. Vi hörs sen igen, hoppas att ni som läser det här får en bra Fredag! Lets dance ikväll också, kollar ni på det? Jag har följt det ända från början och bara missat en gång tror jag. Kram så länge!



Fika träning idag också, kanelbulle+juice ute på cafe med min pojkvän.



Kommentarer
Postat av: Milla

Å vad jag blir glad för din skull. Ibland kan man behöva byta till sin trygga miljö. H0ppas du får en mysig helg med din familj & p0jkvän s0m måste sakna dig mass0r! Tycker du är superstark!

2009-03-06 @ 10:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0