hemma för gott

Så nu är jag hemma, vi ska inte tillbaka till avdelningen något mer nu, jag ska kämpa på hemma istället. Det ända vi ska göra är att skrivas ut på måndag och då hämtar vi våra grejer som vi hade med oss dit också. Skönt, äntligen kan man bestämma lite själv. Trots att jag har en mamma hemma som vakar som en hök, men det kan vara bra såhär i början. Vill inte hamna där nere igen nu när jag kommit såhär långt. Vill verkligen inte gå igenom magsmärtorna igen heller! Så nu ska jag äta mellanmål sen ut med mina hundar på en sväng, hörs lite senare. Kram





Kommentarer
Postat av: Milla

Vet du? Nu när jag var hos läkaren så hade jag så farliga värden att hon sa att hon skulle kontakta slutenvården.Inläggning kanske blir aktuell för mig med nu. Usch vad jag mår nu kan jag säga. Men jag är så peppad av dig, du är så stark!

2009-03-11 @ 15:44:49
Postat av: Elin

Vad har du för hundar?

Har en mycket älskad blandras tik på 12 år!

Hon har varit ett stort stöd, bara genom att hon finns!!!

Kämpa på tjejen, du fixar detta!!!

Kram

2009-03-11 @ 16:38:07
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg ett tag nu och vet du -du hjälper mig faktiskt lite. Jag riskerar att bli inlagd i en sk. behandlings lägenhet där man vårdas i först 2 veckor. syftet är en omstart, jag vägrar.

Hur var det där du var inlagd? Ska jag kämpa emot eller kommer jag vara tacksam efteråt? Känns som jag kan klara det själv..



2009-03-13 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0