inte ensam?

Jag är inte ensam, min mamma finns här

Det är någonting fel på min mage, det har dom konstaterat. Men dom vet inte vad det är för fel. Ska få träffa en överläkare här på avdelningen men de vet inte när hon har tid. Antagligen idag på eftermiddagen eller imorgon. Men jag klarar inte 100% lunch, och de säger att de inte kan sänka om de inte får hennes medgivande. Men idag så tänker jag inte äta 100% utan 50 % och min mamma är med mig där. Hon ser mig ligga från klockan 12 till klockan 22 på kvällen och lider. Hon klarar inte heller det, jag klarar inte det psykiskt längre. Att bara att ligga i en säng så länge klarar ingen människa. Så vi ska inte öka förens om 3 dagar. Hon ska prata med dom om det idag, för jag håller på att tappa tron och gör jag det så är allt kört. Hon vill inte att det ska hända. Utan tro och hopp om att allt ska gå bra så går ingenting. Det kommer bara att rasa då. Hoppas och tro för mig idag att allt kommer lösa sig?
Jag tänker på er där ute som har det jobbigt och kanske sitter i samma sits som mig! Vi hörs senare, kram



Ge inte upp, det finns hopp



Kommentarer
Postat av: Milla

Jag lider med dig! Jag håller tummarna att det inte är ngt farligt. Tur att du har din mamma hos dig. Skickar massa styrkekramar till dig!

2009-03-05 @ 10:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0