internet strular

Internet har inte gått igång på hela morgonen, men nu har jag fått ingång det, för den här gången i alla fall. Jag har ätit frukost och mellanmål nu (hemma) och snart är det lunch. Åker tillbaka till avdelningen senare i eftermiddag. näst sista gången jag sover där nu. Det är en härlig känsla, någonting som är possitivt i alla fall. Vet ni vad som hände idag? Jag skulle sätta in sladden till dvd:n, ni vet den bakom tv:n ? Så rasar hyllan åvanför med 19 tjocka böcker på rakt ner på min rygg och gör så jag slår huvudet i tv:n. Shit, vad ont det gjorde. Låg och grät på golvet och nu har jag sår på ryggen och börjar få en "fläskläpp". Böcker som är så himmla tungt också. Mår helt okej idag, trött av medicinen så jag orkar inte tänka så mycket, Nej nu ska jag gå och hålla koll på matlagningen, blodpudding.
Kram så länge



mh, skönhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0